Nemen we serieus

Klachtenprocedure

Bij Nautilus doen we elke dag ons uiterste best om een veilige, warme en professionele opvang te bieden. Toch kan het gebeuren dat een ouder of medewerker ergens tegenaan loopt of niet tevreden is.

Nemen we serieus

Klachtenprocedure

Bij Nautilus doen we elke dag ons uiterste best om een veilige, warme en professionele opvang te bieden. Toch kan het gebeuren dat een ouder of medewerker ergens tegenaan loopt of niet tevreden is.

Klachtenprocedure

In zo’n geval vinden we het belangrijk dat je je gehoord voelt én dat we samen naar een oplossing zoeken. We staan altijd open voor feedback. Heb je een klacht of een opmerking? Neem gerust contact met ons op. We gaan graag met je in gesprek om te kijken hoe we het kunnen oplossen. Lukt dat niet? Dan kun je gebruikmaken van onze interne klachtenprocedure.

Kom je er samen met ons niet uit, dan kun je contact opnemen met het Klachtenloket Kinderopvang. In het uiterste geval kun je terecht bij de Geschillencommissie Kinderopvang. Elk jaar stellen we een jaarverslag op met daarin een overzicht van eventuele klachten en hoe deze zijn afgehandeld. Dit verslag is openbaar en beschikbaar voor alle ouders/verzorgers.

Indienen klacht

Stuur een e-mail met jouw klacht naar info@kdvnautilus.nl. De klacht wordt schriftelijk bevestigd en je wordt op de hoogte gehouden. De klacht wordt binnen 6 weken afgehandeld. Jouw klacht wordt geanonimiseerd opgenomen in het klachtenjaarverslag dat jaarlijks openbaar wordt gemaakt.

Wat een heerlijke kinderopvang

Wij hebben Esmée aangemeld voor drie dagen per week. Heerlijk om haar te laten verzorgen bij een klein, zelfstandig en liefdevol kinderdagverblijf.

Jeroen vader van Esmée

Bekijk onze prachtige locatie en lees wat we dagelijks met de kinderen doen.